Novela zákona o poskytování náhradního plnění od 1.10.2017. Dokument dole ke stažení v PDF. 

Průběžně přidáváme nově vystavené doklady do elektronické evidence na mpsv.cz

Všechny doklady vystavené od 1.1. do 30.9.2017 jsou již v evidenci na portálu MPSV. 

_____________________________________________________________________

Shrnutí novely zákona : 

Nejzásadnějším oznámením je tedy toto : 

Přechodné ustanovení předmětné novely ukládá dodavatelům náhradního plnění,
aby údaje o tomto plnění, které bylo poskytnuto do 30. 9. 2017, zadali do evidence
do 60 dnů od nabytí účinnosti této novely. Z dikce zákona o zaměstnanosti účinného
od 1. 10. 2017 však vyplývá, že rozhodným termínem pro zadání náhradního
plnění do elektronické evidence je den podání ohlášení o plnění povinného
podílu zaměstnávání osob se zdravotním postižením ze strany odběratele.
Jednoduše řečeno, odběratel v ohlášení o plnění povinného podílu může uvést
pouze takové náhradní plnění, které již bylo dodavatelem vloženo do evidence
náhradního plnění. Nejzazším termínem pro podání ohlášení za rok 2017 a tedy
pro vložení údajů o náhradním plnění do evidence je 15. únor 2018, tj. den, který
stanoví § 83 zákona o zaměstnanosti jako nejzazší pro podání ohlášení o plnění
povinného podílu.
Ad 2)
Pokud jde o náhradní plnění, které bude realizované od 1. 10. 2017, ustanovení
§ 81 odst. 3 zákona o zaměstnanosti účinného od 1. 10. 2017 jednoznačně
stanoví, že zaměstnavatelé s více než 50 % zaměstnanců na zřízených nebo
vymezených pracovních místech, kteří jsou osobami se zdravotním postižením,
mohou pro účely náhradního plnění dodat své výrobky a služby pouze
v případě, že nejpozději do 30 kalendářních dnů od zaplacení poskytnutého
plnění vloží příslušné údaje do evidence. Z tohoto ustanovení vyplývá, že pokud
dodavatel ve lhůtě 30 kalendářních dnů od zaplacení nevloží příslušné údaje
do evidence, odběratel si náhradní plnění započítat nemůže.

______________________________________________________________

Náhradní plnění od 1.1.2017

Vážení zákazníci, vypracovali jsme potvrzení o Náhradním plnění za období roku 2016. Potvrzení a přehled je již ve Vašich účtech ve složce Dokumenty. 

Dostanete se k nim po přihlášení do svého účtu. 

Nápověda - obrázek dole.

 

Nabízíme a garantujeme náhradní plnění v roce 2017.

Stávající již registrovaní zákazníci,

nemusí znovu žádat, každá objednávka uskutečněná v roce 2017 automaticky přechází do režimu náhradního plnění.

Tuto skutečnost máte nastavenu v administraci pod přihlašovacími údaji. Potvrzení je uvedeno na objednávce. 

Každou fakturu (prodejní doklad) s razítkem o zařazení dokladu do náhradního plnění naleznete také ve složce DOKUMENTY.

 

Podmínky pro nové zákazníky :

1. První (startovní) objednávka pro zařazení do náhradního plnění musí být objednávka přesahující částku 1500 Kč bez DPH.

2. Zákazníci musí mít registraci v systému shopu bez vyjímky před uskutečněním první objednávky.

3. Zákaznický účet musí být předem schválen. První objednávku tedy, až po schválení zařazení do NP.

4. NELZE poskytnout náhradní plnění zpětně na již vystavenou objednávku nebo neschválený účet.

 

Všichni registrovaní zákazníci s náhradním plněním, obdrží začátkem kalendářního roku Čestné prohlášení a potvrzené náhradní plnění za kalendářní rok.

Písemně elektronicky ke stažení v souboru PDF, v profilu registrace, složka DOKUMENTY.

Stále platí, jsme přímými poskytovateli náhradního plnění, přímo zaměstnáváme osoby se zdravotním znevýhodněním od roku 2003.

Přepočtený počet zaměstnanců 2,75 - limit 2.673.000,-

 

Děkuji Jan Paroulek


 

Náhradní plnění od 1.1.2016 

Nabízíme a garantujeme náhradní plnění .

Stávající již registrovaní zákazníci nemusí znovu žádat, každá objednávka uskutečněná v roce 2016 automaticky přechází do režimu náhradního plnění. Tuto skutečnost máte nastavenu v administraci pod přihlašovacími údaji.

Upozornění pro nové zákazníky, první (startovní) objednávka pro zařazení do náhradního plnění musí být objednávka předsahující částku 1500 Kč bez DPH.  

Zákazníci musí mít registraci v systému shopu bez vyjímky. Poskytnutí náhradního plnění zpětně na již vyřízenou objednávku,

 je nepřípustné

Všichni registrovaní zákazníci s náhradním plněním obdrží začátkem nasledujícího roku Čestné prohlášení a potvrzené náhradní plnění za kalendářní rok, písmeně elektronicky ke stažení v souboru PDF, v profilu registrace.

Stále platí, jsme přímými poskytovateli náhradního plnění, přímo zaměstnáváme osoby se zdravotním znevýhodněním. Přepočtený počet zaměstnanců 2,25.

1-4 Q 2016 ................ přepočtený počet zaměstnanců se zdravotním postižením  2,25. 

 Jan Paroulek v.r

Od 18.1.2016 Mají všichni registrovaní zákazníci potvrzení o náhradním plnění ve svých profilech ke stažení.  Soubor v PDF tam zůstane pro Vás uložen.

                          V průběhu roku 2016 tam budou ukládány i faktury v PDF které jsou zahrnuty do náhradního plnění.  


 

 

Připojené soubory

Popis souboruTypVelikost
Novela_2017 Adobe Acrobat 359,26Kb

Pro zobrazení PDF souborů je nutné mít nainstalovanou aplikaci Adobe Reader nebo jinou se stejnou funkcí.
Adobe Reader pro Windows si můžete stáhnout zde.
Adobe Reader pro mobilní zařízení s OS Android nebo iPhone/iPad si můžete stáhnout zde.

Fotogalerie

 

Informace k dopravě zboží

Naposledy zobrazené

 

zákazník     heslo    

Napište nám    Navštivte nás na Facebooku    Google +    Blog

Položek:
Suma s DPH:
0
0 Kč

Košík je prázdný

 

AKmarket.cz AKshop.cz Seo servis JakNaWeb.com
zbozi.cz | Kancelářské doplňky | CZIN.eu | Sídlo pro firmy

Aktivní dovolená s CK TRIP.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Souhlasím | Další informace